14 Ağustos 2009 Cuma

Delirdim galiba ben...

İçimde (dışımda şu ara pek iyi şeyler olmamasına rağmen) anlam veremediğim iyi bir his var bu gece. Sebepsiz yere mutlu olduğum günlerin daha çok olduğu o eski yıllara dönmüş gibiyim. Kendimi gördüm flashbacklerde; en fazla 20 yaşındayım, tatlı bir sonbahar akşamı veya rengarenk yılbaşı arifesinde Atlas pasajında kafamda berem film afişlerine bakıyorum. Cebimde çok para yok ama aldıklarım daha değerli...Daha umutluyum. Henüz tam çizilmemiş bir gelecek var önümde, henüz hayal kırıklıkları kolleksiyonu da yapmamışım. Kendimi çok tanımıyorum belki ama tanımadığımın da farkında olmadığım için sorun yok:) Sinemaya gideceğim az sonra, belki öncesinde keyifle yudum yudum bir kahve, dumansız hava sahası icat edilmemiş henüz, kahvenin yanında sigara da cabası...Sigara içiyor muydum acaba o yıllarda? Sanmam, ama ben şimdi ekledim...Kendimi "one fine day" tadında bir romantik komedinin baş kahramanı sanıyorum, az sonra da tüm parçaları bana cuk oturan yakışıklı ve komik esas oğlanla tanışacağım. Ya aynı kitaba uzanırız kitapçıda, belki de kahvemizi yudumlarken yanyana masalarda , aynı kitabı okuduğumuzu fark edip gülümseriz kibarca...Ah ah herşey ne kadar da kolaydır...Herkes iyidir, herkes güzeldir, hayat hep fonda bir baharla geçer, trafik gürültüsü veya dilencilerin ah'ı değil, güzel film müzikleri bu anlara eşlik eder...
Belki de böyle değildi ama uzaktan bakınca böyle güzel hatırlıyor insan. Belki o zaman da hezeyanlarım vardı, kimlik bunalımlarım, belirsizliklerim, çatışmalarım...Ama uzaktan bakınca güzel işte...Yarından bakıp da "bugün" olunca "dün", güzel gelmeyecek mi yine?

Bu akşam da sebepsiz iyiyim işte, o eski günlerin -hatırladığım- çileksi tadı var bu akşam...Belki dinlediğim radyo kanalının kendini aşıp ardarda super parçalar patlatmasından, belki az önce biraz Borges okumuş olmamdan...Belki de dışarda ne olup bitse de "öz" de benim bana kalmamdan. Ve bir ihtimal daha var ki bu da pek hoş; ruhum başına gelecekleri biliyor ve şimdiden minnettar. İyi birşeylerin arifesindeyim galiba...Evet evet öyleyim kesin adeta:)

Olley!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder